Od 15 czerwca rusza elektroniczna rekrutacja kandydatów do szkół ponadpodstawowych.

1. Wejdź na stronę:

https://powiatgrodziski.edu.com.pl/kandydat/app/apply/index.xhtml

i postępuj zgodnie z instrukcją na stronie.

2. Po zarejestrowaniu należy wydrukować wniosek podpisany przez przynajmniej jednego z opiekunów. Następnie kandydat musi złożyć wniosek w szkole lub wysłać skan wniosku na maila szkoły: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

3. Świadectwo ukończenia szkoły podstawowej należy dostarczyć do 10 lipca do placówki pierwszego wyboru, a świadectwa z egzaminu ósmoklasisty będą przyjmowane od 31 lipca do 4 sierpnia.

4. Lista kandydatów zakwalifikowanych do szkoły zostanie ogłoszona 12 sierpnia na terenie szkoły i na stronie internetowej.

 

Z naszą ofertą możesz zapoznać się w zakładce Rekrutacja/Informacje dla kandydatów.

Back to top