Informujemy, że od 25 sierpnia br. działa specjalny adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., na który rodzice i opiekunowie uczniów mogą wysyłać pytania związane ze szczepieniami. Na wiadomości odpowiadają specjaliści z Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.


Harmonogram programu szczepień uczniów:
I tydzień września – przekazanie informacji uczniom i rodzicom o przebiegu i procedurach akcji szczepień wśród uczniów,
II tydzień września – zbieranie deklaracji o udziale w szczepieniu COVID -19 oraz zgłoszenie listy chętnych do punktu szczepień,
( deklaracje są zbierane do 8 września do godziny 12.00)
III tydzień września – od 13 do 19 września będą prowadzone szczepienia w Mediatece w Grodzisku Mazowieckim przy ul. 3 maja 57


Dokument deklaracji będzie można pobrać na miejscu w szkole lub na strony internetowej http://www.zsbem.pl>www.zsbem.pl w zakładce dokumenty dla ucznia - dokumenty na szczepienia.


Do szczepień mogą również zgłosić się członkowie rodziny ucznia.

Wyniki rekrutacji w Zespole Szkół Nr 2 im. gen. J. Bema

  w Milanówku ul. Wójtowska 3

 

wyniki.rek-1.jpg

Informacje o ofercie edukacyjnej szkoły można znaleźć na stronie zsbem.pl w zakładce rekrutacja.

Najważniejsze terminy postępowania rekrutacyjnego:

  • od 17 maja do 21 czerwca do godz. 15:00 - składanie wniosku o przyjęcie do szkoły

(wniosek składamy online przez stronę https://powiatgrodziski.edu.com.pl/kandydat,

 https://www.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=332 lub przez odnośnik na stronie zsbem.pl.

Strona rekrutacji jeszcze nie jest aktywna.)

  • Podpisany wniosek należy dostarczyć tylko do szkoły pierwszego wyboru w powiecie grodziskim
  • od 25 czerwca do 14 lipca do godz. 15.00 - uzupełnienie wniosku o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej i o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz złożenie nowego wniosku w związku ze zmianą szkoły do której uczeń kandyduje
  • 22 lipca - listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych
  • od 23 lipca do 30 lipca - potwierdzenie woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego
  • 2 sierpnia do 14:00 - listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2020/21 odbędzie się 25.06.2021 roku o godzinie 9:00.
Uczniowie poszczególnych klas spotkają się z wychowawcami w wyznaczonych salach lekcyjnych.
 
 
zakonczenie roku szkolnego 1